نوشته شده توسط : elham
 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره تور مالزی 94 در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند.

 

هتل داینستی کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره داینستی تورمالزی دارای استخر روباز ،فروشگاههای گوناگون ،صرافی ،مرکز بدنسازی،اتاق جلسه مجهز اتومبیل برای اجاره است.

 

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحل مالزی است و تا مرکز شهر مالزی بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه مالزی نیز فاصله دارد.بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ مالزی و اقیانوس است.این هتل تورمالزی دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی مالزی در نزدیکی این هتل است.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی, معرفی هتل های مالزی, هتل های خوب مالزی, بهترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل تور آنتالیا نوروز 94 دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا فروردین 94 می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان تور آنتالیا عید 94 فراهم کرده است. میهمانان میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان تور آنتالیا 94 هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلاب فالکون آنتالیا, هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

منطقه سیده آنتالیا

شهر سیده از جاده آنتالیا شصت و هشت کیلومتر به سمت آلانیا فاصله دارد. این جزیره باستانی با سواحل زیبای مدیترانه بهترین منطقه گردشگری تورآنتالیا به شمار می آید و دارای هتل های ساحلی فراوانی می باشد.

ساحل سیده یکی از مهم ترین سواحل آنتالیا می باشد. این ساحل زیبا با پلاژهای تمیز ، امکانات تفریحی متعددی در اختیار گردشگران تورآنتالیا قرار می دهد .

یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری آنتالیا سیده می باشد که از تفریحات تور آنتالیا 94 به حساب می آید. این منطقه بندری ، در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز  محسوب گردیده ، و در معنای لغوی به معنای درخت انار است. امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی ، ساحل ماسه ای ، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت  رفاه گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد به  یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است.

تعداد بسیار زیادی از مغازه ، کافه  و رستوران ، که همگی دارای  چشم انداز بی نظیری از دریا  می باشد  زیبائی منطقه گردشگری سیده آنتالیا را دو چندان کرده است.مغازه هایی که در اطراف خیابان های پارک مغازه هایی قرار گرفته اند که با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان و گردشگران تور آنتالیا 94 ارائه می کند. تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای  زیبا ،در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها  به شمار می رود. از مناطق تاریخی دیگر این منطقه آنتالیا می توان به بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد اشاره کرد و گردشگران تور آنتالیا عید 94 می توانند از آن ها دیدن نمایند.

 منطقه سیده آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه سیده آنتالیا, اماکن تفریحی آنتالیا, معرفی آنتالیا, درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا یک هتل بسیار زیبای 3 ستاره در شهر آنتالیا و در فاصله ی 200 متر از دریا واقع شده است. هتل پامیرا تور آنتالیا نوروز 94 دارای اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا 94 است که شامل مینی تریا، حمامی لوکس و لوازم بهداشتی کامل به همراه سشوار، تلویزیون LCD ، تهویه و سایر امکانات رفاهی می باشد. هتل پامیرا آنتالیا از استخر رو باز به انواع یکی از تفریحات هتل بهره می برد. سرویس اینترنت رایگان در هتل پامیرا آنتالیا همیشه در دسترس میهمانان تور آنتالیا عید 94 خواهند بود و آزادانه میتوانند از آن در تمام مواقع استفاده کنند. 

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس یک هتل 3 ستاره در نزدیکی منطقه تاریخی کالی واقع شده است و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی مانند دروازه هادریانوس، پارک کارالیگلو و مناره کسیک در اطراف آن و در فاصله ی کمتر از 100 متری واقع شده اند. هتل هادریانوس تور آنتالیا نوروز 94 با بندر قایقرانی و ساحل دریای مرمره فاصله ی بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی به صورت پیاده روی از این منطقه زیبا نیز دیدن کرد. هتل هادریانوس تور آنتالیا 94 بسیار محدوده ی زیبایی دارد که از پوشش گل ها و گیاه های متفاوتی تشکیل شده است. اتاق های هتل هادریانوس تور آنتالیا عید 94 امکاناتی نظیر مبلمان مجلل، حمام اختصاصی و تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای را دارا می باشند.

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی تور آنتالیا نوروز 94 در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی تور آنتالیا 94 دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان تور آنتالیا عید 94 چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا برای میهمانان  تور آنتالیا نوروز 94 میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار کاپالی چارشی ترکیه

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازهبزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان در تور ترکیه نوروز 94 می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است که گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن بازدید نمایند. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست تور ترکیه عید 94 كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید تور ترکیه نوروز 94 با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 و یک پارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلیو تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان برای مسافران تور ترکیه عید 94 وجود دارد.

 

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول در تور ترکیه نوروز 94 میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند این بازار امکانات خوبی برای گردشگران تور ترکیه فروردین 94 فراهم آورده است. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید تور ترکیه عید 94 دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان تور ترکیه عید 94 آماده سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه, درباره ترکیه, معرفی ترکیه, بازدید از ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه از مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید، در سال 1550 تا 1557 ، این مسجد به دستور سلیمان اول، بزرگترین و ثروتمندترین سلطان عثمانی و به دست سنیان معماری زبردست از معروف ترین معماران آن زمان ایجاد شده و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل به وجود آمده که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی است که به دستور شاه احداث می شد. سبک معماری مسجد مانند کارهای دیگر او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی می شود كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این مسجد تاریخی دیدن نمایید.

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه شامل ساختمان هایی مانند مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی این مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است که برای گردشگران تور ترکیه عید 94 بسیار جذاب به نظر می رسد. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند.

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً از آن ها بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از بی نظیرترین منظره‌ها باشید. گردشگران تور ترکیه نوروز 94 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول, اماکن دیدنی استانبول, معرفی استانبول, بازدید از استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه

 هتل پوسايدون آنتالیا ترکیه با سه ساختمان با درختان سرو و باغها در كوههاي توروس وجود دارد . هتل داري رستوران، محل بازي كودكان،استخر، حمام تركي و امكانات ديگر برای میهمانان تور ترکیه نوروز 94 است. هتل با مركز شهر بلديبي پنجاه كليومتر فاصله دارد. هتل با آنتاليا 23 كليومتر , شهر كمر 15 كليومتر و فرودگاه 45 كليومتر فاصله دارند. هتل دارای امکاناتی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری, استخر روباز, بیلیارد , پینگ پنگ برای مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد. امکانات خشکشویی و لباسشویی و اتوشویی هم در هتل وجود دارد که در مدت اقامت خود بتوانید آراسته باشید . رستوران هتل با انوع متخلف غذاها از میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 خود پذیرایی می کند و بعد از یک گردش شهری از امکان دیدنی ترکیه میتوانید خستگی خود را در این هتل با امکاناتش رفع کنید.

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول تا بازار بزرگ استانبول فقط پانصد متر فاصله دارد و در نزدیکی مکانهای دیدنی شهر واقع شده است. اتاق ها به اینترنت رایگان بیسیم تجهیز شده است و صبحانه هتل به کامل و به صورت بوفه می باشد.اتاقها با فضایی دلنشین و راحت چیدمان شده است و سیستم تهویه مطبوع تجهیز می باشند. میهمانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 می توانند با صرف صبحانه کامل و لذیذ در رستوران بزرگ زیبای هتل روز خود را شروع کنند و بعد برای بازدید جاذبه های محلی بروید . اینترنت رایگان بیسیم برای راحتی مسافران و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا شده تا بادوستان و محل کار خود در ارتباط باشند. روی ایوان هتل نوشیدن یک فنجان قهوه به تماشای چشم انداز بی نظیر هتل در فصل تابستان تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. شبها در تریای هتل با صرف نوشیدنیشما میهمانان تور ترکیه عید 94 می توانید استراحت کنید. از هتل تا فضای فوق العاده بازار بزرگ استانبولو مبادلات روزانه کالاهای محلی فقط چند قدم فاصله دارید. اتاقهای خانوادگی هتل , استخر روباز , صرافی و صرف صبحانه در اتاق از امکانات دیگر این هتل تور ترکیه 94 می باشد .

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای بی نظیر قرارگرفته و برای میهانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 که علاقه مند به شنا در استخری یا منظره زیبا می باشد و دسترسی آسان به بافت تاریخی و قدیم شهر آنتالیا , انتخابی بسیار مناسبی می باشد .هتل 72 اتاق دارد که هر کدام از اتاقهابه نحوی ساده و زیبا و راحت تزئین و طراحی شده است و امکان تماشای چشم انداز و منظره تماشایی بسیار زیبای دریا از بالکن را دارند .میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 مطمعنا از شنا در استخر بالای صخره و رستورانهایی که آکثرا رو به منظره دیدنی دریا می باشند، لذت میبرند. میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 با بوفه خوراکهای لذیذ و عالی بین المللی و ترکی پذیرایی می شوند و یا خوراک مورد علاقه خود را در رستوران هتل سفارش بدهند. هتل تا ساحل طلایی و شنی لار و آبهای گرم مدیترانه تنها چند قدم فاصله دارد. آبشارهای معروف  هم در نزدیکی هتل قرار دارند.شهر قدیمی و مشهورکالیی و بافت قدیمی و تاریخی شهر آنتالیا ، تنها شش کیلومتر تا هتل فاصله دارند. هتل لارا آنتالیا ترکیه دارای امکانالتی از قبیل زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , ماساژ , استخر روباز , سونا , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی, پینگ پنگ ,بازی دارت , کرایه دوچرخه برای میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, معرفی هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل4ستاره دورا تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی می باشد که تا میدان تکسیم فقط 10دقیقه فاصله دارد.

این هتل دارای 119اتاق بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشند.اتاق ها عایق صدا بوده و موجب جلوگیری از ورود سروصدا به داخل می شود. همچنین اتاقهای خالی ازحساسیت و اتاق و امکانات ویژه معلولین نیز در این هتل تور ترکیه فروردین 94 ارائه می شود. مینی بار و قهوه سازوچای ساز در اتاق های هتل دردسترس میهمانان تور ترکیه بهار 94 قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت نیز می باشد.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

در این هتل تور ترکیه نوروز 94 به زبانهای ترکی،روسی،انگلیسی،ایتالیایی،آلمانی،بلغاری و عربی برای راحتی و آسایش مسافران تور ترکیه عید 94 صحبت می شود. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه, هتل های خوب ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, معرفی هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

این آکواریوم عمومی در شهر استانبول، ترکیه قرار گرفته است. بزرگترین آکواریوم در اروپا و اولین آکواریوم عمومی این شهر است. و همچنین . این آکواریوم در سال 2009 تاسیس شد  و گردشگران می توانند در تور ترکیه نوروز 94 از آن بازدید می کنند

آکواریوم ترکیه

آکواریوم ترکیه

 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری در تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این آبشار دیدنی دیدن نمایید.

آبشار مرادیه ترکیه

 

تنگه بسفر ترکیه

 این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیبی است از زمانهای حال و گذشته است و به نوعی زیبائی و سادگی گذشته و شکوه و جلال امروزی را به تصویر می کشد که برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 بسار جذاب خواهد بود. در اطراف این تنگه ویلاهای چوبی ،هتل های مدرن ،کاخهای زیبای مرمری که در کنار قلعه های سنگی روستائی و دهکده های ماهیگیری قرار گرفته منظره زیبا و جذابی را به وجود آورده است.شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 با قایق میتوانید اطراف تنگه بسفر را تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه, معرفی ترکیه, بازدید از ترکیه, درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مجلل ریکسوس لارس ، در ساحل منطقه شهر لارا قرار گرفته است . این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای بزرگترین استخر روباز با امکانات لوکس و مدرن است. ، این هتل تور ترکیه عید 94 با فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل رو به باغ و دریا هستند و شامل امکاناتی نظیر استخر آب گرم ، سالن ورزشی ،تلویزیون ،سرویس رایگان اینترنت در اماکن عمومی ،حمام ، و مرکز زیبایی اندام است.. همچنین میهمانان تور ترکیه فروردین 94 هتل میتوانند در ورزش هایی مانند اسب سواری و غواصی فعالیت کنند.هتل ریکسوس پنج کیلومتر از شهر لارا و یک کیلومتر با مرکز خرید شهر فاصله دارد.

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی عالی است. دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر سر پوشیده ، امکانات ورزشهای آبی ،ماساژ ، استخر روباز و سونا  در سایت این هتل تور ترکیه عید 94 است.اين هتل زیبا  دارايسیصد و بیست و نه اتاق است.ميهمانان تور ترکیه فروردین 94 در ورزشهایی مانند تنيس می توانند شرکت کنند.

پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل پنج ستاره و تفریحی پین بای هالیدی در شهر کوش آداسی ترکیه با مساحت چهار صد و بیست و یک هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی  واقع شده است، ،این هتل تور ترکیه نوروز 94 با ساحل اختصاصی حدود یک کیلومتر خدماتی متنوعی را در دسترس میهمانان قرار می دهد.. میهمانان تور ترکیه عید 94 میتوانند اتاقهای خود را انتخاب کنند از بین خانه های ییلاقی که تلویزیون LCD دارند و یا اتاق های راحت. امکانات رفاهی هتل نظیر زمین تنیس، بسکتبال، رستوران ، استخر،  بیلیارد، پینگ پونگ و دارت است و تفریحات ورزشی مانند قایقرانی با قایق های بادی پرواز کننده، قایقرانی با کانو در اختیار میهمانان تور ترکیه فروردین 94 قرار می گیرد. 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, معرفی هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

فروشگاه بزرگ آیکیا مالزی


فروشگاه بزرگ آیکیا واقع شده در منطقه دامنسرا است که عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد استفاده در منازل و اداره ها میباشد . از مبلمان و رختخواب تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار را می توان در این فروشگاه پیدا کرد همچنین مسافران تور مالزی نوروز 94 نیز می توانند اکثر احتیاجات خود را در این باره در این مرکز خرید مالزی برآورده کنند. تمامی محصولات این فروشگاه دارای علامت تجاری آیکیا بوده و علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل میباشند . میهمانان تور مالزی عید 94 نیز می توانند برای خرید عیدی سری هم به این مرکز خرید بزنند.  ساعت کاری این فروشگاه یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی 10 صبح تا 11 شب میباشد. میهمانان تور مالزی فروردین 94 می توانند در این ساعات به این مرکز خرید مالزی مراجعه کنند.

 آدرس : Mutiara Damansara , Petaling Jaya

 

بازار مرکزی کوالالامپور


50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری میباشد. مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانید با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و همچنین میهمانان تور مالزی عید 94 می توانند تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری کنند . 

بازار محله چینی ها مالزی


محله چینی ها (خیابان پتالینگ) یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور میشود . این بازار محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت است و شما مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانید بدل اکثر اجناس مارک دار و معروف دنیا را در این بازار پیدا کنید . از انواع ساعت های مچی گرفته تا پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف و کفش و غیره. چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی ها میباشد ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما مسافران تور مالزی عید 94 پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن وجود دارد. خریداران این جنس ها بیشتر خارجی ها و بیشتر گردشگران تور مالزی 94 هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با هزینه کم مناسب است. این بازار هر روز از 10 صبح تا 11 شب برپاست . برای دسترسی به این بازار می توانید با قطار Putra LRT رفته و ایستگاه Pasar Seni  پیاده شوید و بعد از 10 دقیقه پیاده روی شما میهمانان تور مالزی فروردین 94 می توانید به این بازار میرسید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, دربازه مالزی, بازدید از مالزی, معرفی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

منظره زیبای راه هوایی جنتینگ در کشور مالزی

 

تله کابین جنتینگ که با فاصلهٔ ‌ یک ساعت از پایتخت مالزی " کوالالامپور" قرار دارد نه تنها عنوان طولانی‌ترین را در آسیای جنوبی دارد بلکه یکی‌ از سریع السیر‌ترین مسیر های تله کابینی در دنیا به شمار میرود. بنابر این اگر شما گردشگران تور مالزی عید 94  تصمیم دارید با این تله کابین از مناظر زیبای قلّه جنتینگ در ارتفاعات  ۱۷۶۹ متری دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید، باید بدانید که گردش شما گردشگران تور مالزی نوروز 94 در چشم به هم زدنی‌ تمام خواهد شد.

تله کابین جنتینگ مالزی

 

مرکز ملی ستاره شناسی

این مرکز علمی که بر بالای تپه ای در نزدیکی لیک گاردن قرار دارد یکی از مکانهای جالب و دیدنی شهر کوالالامپور میباشد، در این مرکز بازدیدکنندگان و گردشگران تور مالزی نوروز 94 میتوانند اطلاعات جامع و مفید و جذابی را درمورد فضا وکهکشانها ،تاریخ اکتشافات فضایی وجهان شناسی را در اختیار گردشگران تور مالزی فروردین 94 بدست آورند و همچنن که به تماشای فیلمهای مستند علمی بر روی پرده سینما میپردازند ، می توانند وضعیت غیر عادی بی وزنی را نیز در این مرکز تجربه کنند که به تنهایی بسیار هیجان انگیز وعجیب است برای گردشگران تور مالزی عید 94 که  اولین بار است در محیط و فضای بی جاذبه قرار میگیرند .در طبقه 4 این مرکز یک تماشاخانه دیدبانی ایجاد شده که بازدیدکنندگان تور مالزی بهار 94 قادر خواهند بود شهر کوالالامپور را مشاهده کنند و همچنین علاقمندان به تاریخ می توانند با استفاده از پل رابط بین این مرکز و موزه ملی ،خود را به این موزه برسانند و از این موزه نیز بازدید کنند.

ساعت های بازدید از این مرکز همه روزها بجز  2شنبه ها  از ساعت10 صبح تا 16:30 میباشد .

 

آکواریوم کوالالامپور مالزی


یکی‌ از مکانهای توریستی در مالزی اکواریوم کوالالامپور میباشد. یک آکواریوم بسیار بزرگ که 5000 گونه مختلف از آبزیان مناطق مختلف در ان زندگی میکنند که برای گردشگران تور مالزی عید 94 بسیار تماشایی است. این مجموعه شامل یک تونل شیشه‌ای زیر آب است که طول آن به 90 متر میرسد که  شامل نمایشگاه‌های مختلف پوشش‌های گیاهی و جانوران، آبزیان و گیاهان دریایی، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای و فروشگاه هدایا میباشد. بخش دیگری از خدمات این مجموعه برنامه های آموزشی گونان میباشد. یکی از جذابیت های این مجموعه برای گردشگران تور مالزی نوروز 94 تماشای غذا دادن به کوسه ها میباشد. این اکواریوم مهیج هر روز از ساعت 3 اجرا شده و پذیرای گردشگران تور مالزی فروردین 94 میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی, مکان های دیدنی مالزی, دربازه مالزی, معرفی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اکواتریال پنانگ مالزی


هتل اکواتریال پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز و سونا می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و Moneygram point با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات هتل تور مالزی فروردین 94 می تو ان به  تنیس - مرکز بدنسازی - زمین گلف - اسکواش اشاره کرد. این هتل امکان کاریوکی را نیز برای میهمانان تور مالزی نوروز 94 دارد.

هتل جی پنانگ مالزی

 

هتل جی پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا ,  مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی عید 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  مرکز بدنسازی - دوچرخه سواری اشاره کرد. سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز در این هتل موجود است تا سفری به یاد ماندنی را برای آنها ثبت کند وهمچنین اتاق های VIP نیز در این هتل تور مالزی فروردین 94 موجود است.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است . سوئیت های ویژه مخصوص تازه عروس نیز در این هتل تور مالزی عید 94 موجود است تا سفری خاطره انگیز را ذهن زوج های جوان به یاد بگذارد.  ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی فروردین 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه  اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنانگ مالزی, هتل های خوب مالزی, بهترین هتل های مالزی, معرفی هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل بین المللی قشم

هتل بین المللی  قشم از هتل های مجلل و مجهز جزیره زیبای قشم است و دارای درجه هتل  با سه ستاره است.این هتل ساحلی زیبا داردو به مراکز تجاری و تفریحی شهر نزدیک است.این هتل امکاناتی از قبیل لابی،کافی شاپ،ماهواره،نمازخانه،فروشگاه و غرفه،رستوران،پارکینگ اختصاصی هتل،لاندری،آسانسور،سالن کنفرانس،خدمات خانه داری،فضای سبز،تاکسی سرویس و صندوق امانات اختصاصی را دارا می باشد.در ساحل زیبای این هتل تمامی ورزش های آبی مانند :قایقرانی،جت اسکی،اسکی روی آب،شنا وماهیگیری نیز انجام می شود.همچنین هزينه اقامت كودكان زير هفت سال در صورت عدم استفاده از سرويس اضافي رايگان است وفاصله زمانی این هتل تا فرودگاه 30 تا پایانه 15و مرکز شهر 10 دقیقه با ماشین است.

آدرس: جزيره قشم - پشت اسكله 22 بهمن

 

 

هتل بین المللی قشم

هتل بین المللی قشم


 

هتل بین المللی قشم

هتل بین المللی قشم

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قشم, بهترین هتل های قشم, هتل های خوب قشم, معروف ترین هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ستاره طلایی کیش

هتل 3 ستاره ستاره طلایی از جمله هتل های جزیره کیش است که از مراکز خرید کمی دور است ولی امکانی که هتل برای میهمانان و مسافران تور کیش 94 خود قرار داده سرویس بازار است.  هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

 

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


 

هتل ستاره طلایی کیش

لابی هتل ستاره طلایی کیش


 

هتل ستاره طلایی کیش

لابی هتل ستاره طلایی کیش


 

هتل ستاره طلایی کیش

کافی شاپ هتل ستاره طلایی کیش


 

هتل ستاره طلایی کیش

اتاق هتل ستاره طلایی کیش




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش, معرفی هتل های کیش, بهترین هتل های کیش, هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است که مسافران تور کیش نوروز 94 میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند . از مزیت های این هتل می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 

امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

 

آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

 

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

رستوران هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

لابی هتل اسپادانا کیش




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش, هتل های کیش, هتل های خوب کیش, معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است که مسافران تور کیش نوروز 94 میتوانند در آن اقامت داشته باشند . این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی شده است که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش بنا شده که گردشگران و مسافران تور کیش نوروز 94 می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند.در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است که همیشه پذیرای میهمان های عزیز می باشد. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد.  فاصله این هتل  برای مسافران تور کیش نوروز 94 تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل دریا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و...

 

 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


 

هتل دریا کیش

لابی هتل دریا کیش


 

هتل دریا کیش

لابی هتل دریا کیش


 

هتل دریا کیش

رستوران هتل دریا کیش




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دریا کیش, معرفی هتل های کیش, بهترین هتل های کیش, هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل شمس قشم 

 هتل شمس در جزیره زیبای قشم واقع شده است و دارای درجه هتل باسه ستاره است.این هتل دارای سوئیتهای دوخوابه 2 الی 6 تخته با قابلیت اتاقهایی با تخت های دبل-توئین-کابانا-فضای کاملا آرام و زیبا در کنار سواحل غربی جزیره مشرف به ساحل دریا در مساحت1350 متر در چهار طبقه با امکاناتی از قبیل لابی-سرویس شبانه روزی -رستوران-کافی شاپ-لاندری-صبحانه بصورت سلف سرویس بوفه و دیگر امکانات رفاهی میباشد هتل در فاصله500 متری بازارهای ستاره فردوسی -پردیس و مرجان و خلیج واقع گردیده است در ضمن کل امکانات این هتل با هتلهای بزرگ مدرنیته دبی و کیش برابری شده و روزانه کشت های توریستی جزیره بصورت صبح و عصر برگزار می گردد.

آدرس: قشم، انتهای خیابان فلسطین، پائین تر از هتل بهشت

تلفن رزرو : 88530609 -021 

 

 

هتل شمس قشم

هتل شمس قشم


 

هتل شمس قشم

هتل شمس قشم


 

هتل شمس قشم

هتل شمس قشم




:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل شمس قشم , معرفی هتل های قشم, بهترین هتل های قشم, هتل های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()